Antifúzius lap-szétbontja a kombinált szörnyeket
Koala menet-a temtőből vissza lehet hívni egy koala szörnyet,de maximum 4-s szintű lehet,s mellé le lehet hívni egy szörnyet,ha az ugyanaz
Forró szósz üveg-ha megsemmisül,akkor az ellenfél nyomban elveszít 500 életpontot
Borítsuk fel az asztalt!-elpusztít minden szörnyet a pályán,és az ellenfélnek a lapjait le kell raknia a kezéből;aki használja nem hívhat le több szörnyet
Csendes vég-a temetőből visszahoz egy szörnyet
Véráldozat-le kell küldeni egy szörnyet a saját térfélről a temetőbe,cserébe meg lehet idézni egy 7-s szintű szörnyet
Sötét megnevező-elő lehet bármelyik szörnyet hívni a pakliból
Angyali meteor-ha a szörny,amire ráruázzák egy védelmi állásban lévő szörnyet elpusztít,akkor a pontokból le kell vonni a támadó szörny támadó pontja és a támadott védelmi pontja közti különbséget
Anubisz ítélete-egy kártyát el kell dobni a kézből,majd ez elpusztít egy varázs-/csapdalapot és még egy szörnyetis,melynek támadópontját le kell vonni az életpontokból
Pajzstörő-elpusztít minden védekező szörnyet a pályáról
Sötét elemek-ha a Kapuőr a temetőbe kerül,az életpontokért cserébe,meg lehet idézni egy szörnyet
Hősvédő fal-megfékez egy támadást,amíg a pályán van egy elemi hős
Egy az egy ellen-szembe állítja a pályán lévő 2 legerősebb szörnyet
Őrültek alvilági találkozója-a harcolók hívhatnak további szörnyeket a paklijukból vagy a temetőből,ha az megegyezik a pályán levőkkel
Alvilági szövetség-amelyik szörny megkapja ezt a lapot,minden hasonló társa után 800 támadópontot kap
Kristálypajzs-ha a használójának 3 vagy több szörnye van a pályán,megvédi őket a támadástól és azonnal lezárja az ellenfél körét
H2O egyesülés-fel kell áldozni 3 lapot,cserébe e lehet hívni a Hydrosárkányt
Ektoplazma-egy szörnyért cserébe az ellenfél annyi életpontot vszít,mind amennyi az áldozat támadópontjának fele
Rémálom délibáb-4 lapot fel lehet húzni a pakliból,mihelyst az ellenfél megkezdi a körét
Agyagpáncél-ha temetőbe kerül, akkor el lehet tünteni a pályáról egy varázslapot
Szellempajzs-amíg egy szörny a pályán van,addig használója nem veszít életpontokat
Tündérkard-egy felszerelés lapot vissza lehet venni a temetőből
Az úr parancsa-az életpontok feléért cserébe el lehet pusztítani egy csapdalapot
Tollvihar-1.Avion ezzel a lappal felruházvamannyiszor támadhat körönként,ahány szörny a saját térfelünkön van 2.megakadályoz egy támadást
Szuperszerva-az ellenfélnek meg kell mondani,milyen fajtájú lap(a használó választja)van a kezünkben,ha elhibázza akkor 1500 életpontot veszít
Gyorslecsapás-megállít egy támadást,és azt az ellenfélre írányítja 1500 pont árt okozva,de cserébe 3 lapot el kell dobnunk a kezünkből
Durvaszerva-meg kell nézni a soron következő lapot a pakliból,ha szörny akkor az ellenfél 1500 pontot veszít
Döntetlen-akkor használható,ha 1000-1000 életpontja van a párbajozóknak,és körönként 1-1 szörnnyel támadhatnak,a pontok nem számítanak,az nyer,aki 2-szer egymás után megtudja sebezni az ellenfelet
Óriás ütő-0-ra redukálja a felszerelt szörnyet érő támadást
Csoda felhúzás-mielőtt felhúzunk egy lapot,meg kell tippelni melyik lap lesz az,ha eltaláljuk,akkor az ellenfél 1000 életpontot veszít,ha nem,akkor pedig mi veszítünk ennyi pontot
Kölcsönlap-az ellenfél kap 1000 életpontot, a használója pedig ugyanennyit veszít,cserébe lehet 1 lapot húzni még a kör vége előtt
Széftörő-az ellenfél húz 1 lapot,használójának pedig ki kell találnia mi az,ha eltalálja,akkor az ellenfél összes lapja visszakerül a pakliba
Mágikus hengerek-vissza fordítják a támadást
Felkelő nap kardjai-3 körig nem támadhat az ellenfél
Sötét újjászületés-csak híváskor játszható ki,ez a csapda feláldoz 1-1 szörnyet mind2 párbajozótól,és visszahoz egy varázsló osztályú szörnyet a temetőből
Ezer kés-ha a Sötét varázsló-val párosítjuk,akkor azonnal elpusztítható egy szörny
Szövetség a fény és sötétség között-egy szörnyből még erősebb bestiát idéz meg
Ifjúsági szuperpárbaj-ez a lap megálljt parancsol a támadó szörnynek és a leggyengébb szörnyeket kényszeríti egymás ellen
Osztódás-egy szörnyet megszoroz annyival,ahány hely van még a térfelünkön
Mennyek kincse-addig kell húzni a játékosoknak,amíg 6-6 lap nem lesz a kezükben
Pók hálója-ez a varázslap megengedi,hogy ellopjanak egy lapot az ellenfél temetőjéből,de csak,ha az azelőtti körben távolították el
A hős szíve-ha egy hős elbukik,és ez a lap aktiválva lesz,akkor 0-ra redukál egy támadást
Ikervarázs-1 varázslapért cserébe a használója kap egyet az ellenfél temetőjéből
Armor csókja-ha egy szörny megkapta a szűzszívet,akkor az ellenfél szörnye a lap használójáé lesz,de ez pontokba kerül
Szűz pajzsa-a szűz feláldozza magát a szerelméért
Boldog házasság-a Szerelmes szűz annyi pontot kap,amennyi a szerelmének van
"Burstinatrix lapja"-visszarendel minden elemi hőst a kézbe
Élő fosszilía-visszahoz egy szörnyet a temetőből,ha ezt a lapot rárruházzuk arra a szörnyre
Tiltottvarázs zárópecsétje-egy varázslapért cserébe meg lehet semmisíteni egy varázslapot,és a párbaj további részében nem is lehet használni azt a lapot
Hydrováltó-a harcolók 1-1 szörnyét védelmi állásba teszi
Mágnesbosszú-csökkenti egy szörny támadó erejét 800 ponttal
Ligmusvégzet-fel kell áldozni annyi szörnyet,amelynek szintje összesen 8 csillagot tesz ki,cserébe le lehet hívni a Ligmus végzetkatonája nevezetű szörnyet
Óriás sárkány szárnycsapása-egy 5-s vagy nagyobb szintű szörnyet vissza kell venni a kézbe,majd minden varázs-/csapdalap megsemmisül
Szellempajzs-amíg egy szörny tulajdonosa térfelén van,addig minden támadást hatástalanít
Ciklonbumeráng-akire ráruházzák,annak 500 ponttal megnő az ereje,ha ez a lap és a gazdaszörny megsemmisül,akkor a pályán lévő összes csapda-/varázslapot magával visz,így az ellenfélnek 500 pontos kárt okoz laponként
Tömegtaktika-minden körben lehívható egy ugyanolyan szörny,amit elpusztít az ellenfél
Moki-moki ötperc-ha elpusztítanak egy tündér osztályú szörnyet,akkor aktiválódik a lap és lényege,hogy 3000 pontra feviszi Moki-moki támadóerejét
Misztkus fazék-a használója egy feláldozott szörny támadópontját megkapja életpontként
Sötéttömeg termelés-két szörnyet vissza lehet venni a temetőből
Misztikus tündér ajándéka-saját térfelünkön lévő szörnyek után 300 pontot kapunk
Hydroilluzió-ha a pályán van Hydroember,akkor kijátszható a kézből egy csapdalap
Szövetség ereje-ez a lap minden harcos osztályú szörny támadó erejét megnöveli 200-zal,amit megszoroz,a pályám lévő harcosok számával
Védelmi gyűrű-elnyeli a párbajozót ért sérülést
Sátáni menedék-2 fémszörnyet kapunk
Fémvarázs-a szörnyre ráruházva fém "dízsítést" kap
Kataplizma-akkor lép működésbe,ha a lap használója minimum 3000 pontot veszít,ilyenkor a többi szörny a pályán elpusztul
Káosz-ha 7 lapot eltávolítunk,akkor az ellenfél szörnyei megsemmisülnek
Csapás a múltból-az életpontok feléért cserébe az eltávolított szörnyeket visszahozza a temetőből
Hős pajzsa-az 1900-nál nagyobb erejű szörnyek nem támadhatnak
Nekrovölgy-minden sírőrzőnek 500-zal megnöveli a pontjait+hatástalanít minden különleges képességet
Szellemek joga-visszahív egy sírőrzőt a temetőből
Elnyelő pajzs-elnyel egy támadást és a támadó szörny életpontját a használója megkapja életpontként
Királyi áldozat-akkor játszható ki,ha a nekrovölgy is kinnt van a pályán és a lényege,hogy a párbajozóknak el kell dobni a kezükből az összes szörnyet